Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2017

ΤΑ ΠΕΜΠΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ BLOG MOY (THE FIFHT BIRTHDAY OF MY BLOG)

Τον Ιανουάριο του 2012 η κόρη μου με παρότρυνε να δημοσιοποιήσω την κατασκευή των χειροτεχνημάτων μου ώστε να καταγραφούν & να εξηγήσω την κατασκευή τους ώστε να με μιμηθούν & άλλοι. Έτσι δημιούργησα αυτό το blog  με προοπτική να γράφω  κάτι κάθε μέρα. Ο στόχος φαινόταν μακρινός & αόριστος. Και όμως επετεύχθη. Σήμερα συμπληρώνει το blog μου μια πενταετία ζωής με σταθερή διαρκή επισκεψιμότητα στην Ελλάδα,  Κύπρο, ΗΠΑ, Ουκρανία, Ρωσία, Τουρκία, Γερμανία & αλλού. Το blog μου μέσα στην πενταετία ξεπέρασε τις ένα εκατομμύριο επισκέψεις, & υπόσχομαι πως θα συνεχίσω να προσπαθώ να ενημερώνω όσο οι δυνάμεις μου το επιτρέπουν με τις νέες τεχνικές & να δείχνω τις μελλοντικές κατασκευές μου!

Επειδή στο blog μου έχει γίνει πλέον θεσμός από του επισκέπτες μέλη του  blog μου ένας  μετά από κλήρωση & ακόμη ένας από τους φίλους του face book που θα σχολιάσουν σήμερα θα λάβουν ως δώρο ένα χειροτέχνημα μου, μετά από συνεννόηση μαζί μου στο email: lilaloloy@gmail.gom. Εδώ βλέπετε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα από τις αναρτήσεις της χρονιάς.In January 2012 my daughter encouraged me to publicize the construction of my handicrafts to be recorded and can explain their construction in order to by imitate and others. So I created this blog with perspective to write something every day. The goal seemed distant and elusive. And yet achieved. Today completes my blog a life five years by steady traffic continuous in Greece, Cyprus, USA, Ukraine, Russia, Turkey, Germany and elsewhere. My blog within five years exceeded one million visits, and I promise that I will continue to try to update as my powers allow new techniques and to show my future constructions!
Since my blog has been firmly established by the visitors of my blog members one after the draw and even one of his friends face book will comment today will receive as a gift one of my handiwork, after consulting with me on email: lilaloloy @ gmail.gom. Here you see a representative sample of the posts of the year.

3 σχόλια:

  1. Όλες οι αναρτήσεις σου έχουν ενδιαφέρουν καθώς πάντα δίνεις και οδηγίες. Δικαιολογημένα οι τόσες πολλές επισκέψεις.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τα εκατοστήσει το blog σου και να είναι καλοτάξιδο, μέσα από τον όμορφο κόσμο της δημιουργίας και της τέχνης!!!
    Σου εύχομαι να περάσεις μία όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρόνια πολλά στο blog σου!
    εύχομαι για πολλά χρόνια ακόμη να συνεχίσεις να μας δείχνεις τις όμορφες δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Powered By Blogger