Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020

ΡΟΔΑ ΤΟΥ ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ (WHEEL PARK WHEEL OF CHARA)

Η διαδικτυακή φίλη μου Χαρά Θεοδωρίτση κατασκεύασε μια ρόδα του Λούνα Πάρκ που ξεπερνά τη φαντασία .  
Η Ρόδα του Λούνα παρκ.  ως βάση χρησιμοποίησε στεφάνι από αμπαζούρ τυλιγμένο με χαρτιά περιοδικού, κάψουλες αυγών έκπληξη ,καλαμάκια για σουβλάκια & και κουκλίτσες μινιατούρες στη βάση έτοιμες να επιβιβαστούν. Αν δεν πετάμε τίποτα 
μπορούμε να βάλουμε τη φαντασία σας να δουλέψει, μπορούμε να εκμεταλλευτούμε το κάθε τι.
My online friend Chara Theodoritsi made an amusement park tire that is beyond imagination. The Wheel of the Amusement Park. as a base he used a wreath of lampshades wrapped in magazine papers, surprise egg capsules, skewer straws and miniature dolls at the base ready to board. If we do not throw anything we can put your imagination to work, we can take advantage of everything.

2 σχόλια:

  1. Λίλα μου με εξέπληξε η ανάρτησή σου και σ ευχαριστώ απο καρδιάς για τη φιλοξενία της "ρόδας" μου! Η Φιλοσοφία του δεν πετάμε τίποτα γιατί ολα κάπου θα μπορούν μας φανούν χρήσιμα,αυτές τις δύσκολες εποχές που ζούμε,αποκτούν νόημα και ιδιαίτερη βαρύτητα!
    Νάσαι καλά και σου είμαι υπόχρεη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ ευχαριστώ για την εξαιρετική ιδέα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Powered By Blogger