Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2022

ΚΟΥΝΕΛΙ ΣΑΛΜΙ ΜΕ ΑΡΑΚΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΟΥ (RABBIT SALMI WITH PEAS FROM MY MOTHER)

Αγαπημένο φαγητό , μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια, η μητέρα μου το μαγείρευε εξαιρετικά.

Κόβουμε το κουνέλι σε μερίδες, το βάζουμε μερικές ώρες στο ξύδι για να φύγει η μυρωδιά του. Το σκουπίζουμε καλά και το αλευρώνουμε. Ψιλοκόβουμε κρεμμύδι και σκόρφο και τσιγαρίζουμε μαζί με το κονέλι σε λάδι. Σβήμουμε με κόκκινο κρασί κι αφού εξατμιστεί το αλκοόλ προσθέτουμ χυμό τομάτας, αλάτι πιπέρι ,δαφνόφυλλα, δυο καρφιά γαρύφαλλο καρφωμένα σε ένα μικρό κρεμμύδι, λίγη κανέλλα. Βράζουμε μέχρι να μαλακώσει το κουνάλι και μετά προσθέτουμε τον αρακά κατ΄ευθείαν από την κατάψυξη. Βράζουμε λίγο ακόμη να μαλακώσει ο αρακάς.


Αγαπημένο φαγητό , μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια, η μητέρα μου το μαγείρευε εξαιρετικά.

Cut the rabbit into portions, put it in the vinegar for a few hours to remove its smell. We wipe it well and flour it. Finely chop the onion and sardine and fry together with the rabbit in oil. Deglaze with red wine and after the alcohol has evaporated, add tomato juice, salt, pepper, bay leaves, two cloves nailed to a small onion, a little cinnamon. Boil until the kounili is soft and then add the peas straight from the freezer. Boil a little longer to soften the peas.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Powered By Blogger