Κυριακή 24 Απριλίου 2022

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΣΧΑΛΙΈΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ (MEMORIES FROM THE LIQUIDS OF MY LIFE)


Σήμερα η πρώτη μετά τον covid ελεύθερη Πασχαλιά έδωσε σε όλους τη δυνατότητα να την γιορτάσουμε όπως παλιά ,συνετέλεσε άλλωστε και ο εξαιρετικός καιρός. Ήρθαν στη μνήμη μου όλες οι Πασχαλιές της ζωής μου και ευχαριστώ το Θεό που είμαι γερή και δνατή. Βλέποντας τη φωτογραφία μου, πριν εξηντα πέντε συναπτά έτη στη Στρατώνα των Τρικάλων εν μέσω των συνδέλφων του πατέρα μου που προφανώς ήμουν οι μασκώτ τους.   Τα χρόνια περνούν, οι αναμνήσεις μένουν, ας ελπίσω να γιορτάσω κι άλλες χαρούμενες Πασχαλιές!!!!!
Today, the first free Easter after covid, gave everyone the opportunity to celebrate it as before, the exceptional weather also contributed. All the Easters of my life came to my mind and I thank God that I am strong and strong. Looking at my photo, sixty-five consecutive years ago in the Barracks of Trikala in the middle of my father's associates, who were obviously their mascots. The years pass, the memories remain, let me hope to celebrate other happy Easter !!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Powered By Blogger