Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2021

ΓΙΟΡΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ENATΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ BLOG MOY ΜΕ ΕΝΑ ΑΙΩΝΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΕΣ (CELEBRATING ΜΥ BLOG'S BIRTHDAY WITH A CENTURY OF CRAFTS)


Ο καιρός κυλάει γρήγορα & μου φαίνεται σαν χτες όταν ξεκίνησα το blog μου. Όταν έχουν περάσει ήδη εννιά ολόκληρα χρόνια από εκείνη τη μέρα, τα γενέθλια του έχουν γίνει παράδοση!!!!!!!!!   Τότε 8-1-2012, δημιούργησα αυτό το blog  με προοπτική να γράφω  κάτι κάθε μέρα. Ο στόχος φαινόταν μακρινός & αόριστος. Και όμως επετεύχθη. Ποτέ δεν πίστευα πως θα είχε τόσο μεγάλη διάρκεια. Το blog μου συμπλήρωσε εννιά χρόνια συνεχούς λειτουργίας δίχως να χαθεί ούτε μια μέρα δικαιώνοντας τον υπότιτλο του "Μια ανάρτηση κάθε μέρα" ώστε να με επιβραβεύσατε όλοι εσείς οι 1427527 επισκέψεις που μου δίνουν τη διάθεση να συνεχίσω. Κάθε μέρα αφιερώνω λίγη ώρα γι΄αυτό και οι αναρτήσεις μου έφτασαν αισίως τις 3289!

Συνεχίζω λοιπόν να το εμπλουτίζω, να σας δείχνω τα έργα μου, τις κατασκευές μου & να σας μεταφέρω ότι καινούργιο μαθαίνω. Εφέτος θα ήθελα όλοι σας να παρακολουθήσετε μαζί μου αυτό το video: https://www.youtube.com/watch?v=oNKr7h6kvyk&feature=share που αντιπροσωπεύει την ενασχόληση των γυναικών με τη χειροτεχνία επί ένα αιώνα! 

Καλώ να επισκεφτείτε σήμερα το blog μου & να το σχολιάσετε. Θα ήθελα όλοι να γίνετε μέλη του blog μου πατώντας το εικονίδιο γίνε μέλος & μετά παρακολούθηση.Και επίσης να με παρακολουθείτε ανελλιπώς. Για τα ένατα γενέθλια του blog μου, ένας απ΄όλους που θα σχολιάσει από τα μέλη στο blog & από τους φίλους του facebook θα λάβει κατόπιν κληρώσεως ένα δώρο από τις δημιουργίες μου.


Time flies
fast & it looks like yesterday when I started my blog. When nine whole years have passed since that day, his birthday has become a tradition !!!!!!!!! Then 8-1-2012, I created this blog with the prospect of writing something every day. The goal seemed distant & vague. And yet it was achieved. I never thought it would last that long. My blog completed nine years of continuous operation without missing a single day, justifying its subtitle "A post every day" so that you all were rewarded by the 1427527 visits that give me the mood to continue. Every day I dedicate a little time to this
and my posts happily reached 3289!. So I continue to enrich it, to show you my works, my constructions & to convey to you that I am learning something new. This year I would like all of you to watch this video with me:

https://www.youtube.com/watch?v=oNKr7h6kvyk&feature=share 

which represents the involvement of women in handicrafts for a century! I invite you to visit my blog today & comment on it. I would like you all to become a member of my blog by clicking the icon to become a member & then follow. And also to follow me continuously. For the ninth birthday of my blog, one of everyone who will comment from the members of the blog & from the friends of facebook will receive a gift from my creations by drawing lots.

6 σχόλια:

  1. Μπράβο σου Λίλη! !είσαι πάντα δημιουργική και σε θαυμάζω! !!να είσαι πάντα καλά και να δημοσιεύεις πολύ όμορφα θέματα. ..για μας τους αρχάριους! !φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά και δημιουργικά!!!
    Ο στόχος που είχες βάλει ήταν δύσκολος, αλλά απέδειξες ότι τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο.Να είσαι πάντα καλά και να συνεχίσεις να μας μεταφέρεις τις γνώσεις σου και να μας δείχνεις τις δημιουργίες σου!!!
    Καλή χρονιά με υγεία και χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύχρονο το μπλόγκ σου, Λίλα, και καλή συνέχεια! Σε παρακολουθώ εδώ και χρόνια και κατά καιρούς σου αφήνω σχόλια στις αναρτήσεις σου, αλλά αυτά δυστυχώς δεν εμφανίζονται!
    Καλή χρονιά, σου εύχομαι, με υγεία και πάντα με όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια!
    Υπέροχο το βίντεο!
    Καλή συνέχεια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπορεί νάρχομαι καθυστερημένα αλλά με πολλές ειλικρινείς ευχές γαι μακροημέρευση του μπλογκ σου Λίλα μου! Ολες κάπως έτσι ξεκινήσαμε και κοιτώντα ςτο χρόνο που διανύσαμε μας φαίνεται απίστευτο!Ευχομαι να συνεχίσεις αυτή την αξιοθαύμαστη δραστηριότητα της κάθε μέρας με νέες δημιουργίες,ιδέες και προτάσεις.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Powered By Blogger