Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2020

Η ΚΟΥΒΕΡΤΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΜΟΥ (MY GRANDMOTHER'S BLANKET)

Όταν στρώνω αυτή τηνπλεκτή κουβέρτα στο κρεββάτι του εξοχικού μου ,Θυμάμαι την αγαπημένη μου γιαγιά, τη Γαρουφαλιά (έχω & το όνομα της). Την είχε πλέξει με λεπτό νήμα με πέντε βελόνες με εναλλαγές καλής & ανάποδης δημιουργώντας τετράγωνα που τα ένωσε στο τέλος & έπλεξε & τη μπορντούρα ,Τη έπλεξε όταν ήμουνα στις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου. Ήταν το πρώτο μου προικιό  & τότε που την έπλεξε η γιαγιά μου ήταν ενενήντα χρονών!!!!!!


When I lay this knitted blanket on my cottage bed, I remember my beloved grandmother, Garoufalia (I have her name). He had knit with fine yarn with five needles and good face-down transitions creating squares joined at the end and wove and the edging, The wove when I was in the first classes of primary school. It was my first dowry and then who wove my grandma was ninety years !!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Powered By Blogger