Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2020

ΤΑ ΟΓΔΟΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ BLOG ΜΟΥ (THE EΙGHTH BIRTHDAY OF MY BLOG)


Ο καιρός κυλάει γρήγορα & μου φαίνεται σαν χτες όταν ξεκίνησα το blog μου. Πέρασαν ήδη οκτώ ολόκληρα χρόνια!!!!!!!!!  Τότε δημιούργησα αυτό το blog  με προοπτική να γράφω  κάτι κάθε μέρα. Ο στόχος φαινόταν μακρινός & αόριστος. Και όμως επετεύχθη. Ποτέ δεν πίστευα πως θα είχε τόσο μεγάλη διάρκεια. Το blog μου συμπλήρωσε οκτώ χρόνια συνεχούς λειτουργίας δίχως να χαθεί ούτε μια μέρα δικαιώνοντας τον υπότιτλο του "Μια ανάρτηση κάθε μέρα" ώστε να με επιβραβεύσατε όλοι εσείς οι 1346637 επισκέψεις που μου δίνουν τη διάθεση να συνεχίσω. Κάθε μέρα αφιερώνω λίγη ώρα γι΄αυτό. Συνεχίζω λοιπόν να το εμπλουτίζω, να σας δείχνω τα έργα μου, τις κατασκευές μου & να σας μεταφέρω ότι καινούργιο μαθαίνω. Δείχνοντας σας μερικά αντιπροσωπευτικά δείγματα από το προηγούμενο έτος σας, εμπλουτισμένο από νέες εμπειρίες, καλώ να επισκεφτείτε σήμερα το blog μου & να το σχολιάσετε. Θα ήθελα όλοι να γίνετε μέλη του blog μου πατώντας το εικονίδιο γίνε μέλος & μετά παρακολούθηση.Και επίσης να με παρακολουθείτε ανελλιπώς.
 Το blog μου μέσα στην οκταετία ξεπέρασε τις ένα εκατομμύριο τριακόσιες χιλιάδες επισκέψεις, & υπόσχομαι πως θα συνεχίσω να προσπαθώ να ενημερώνω όσο οι δυνάμεις μου το επιτρέπουν με τις νέες τεχνικές & να δείχνω τις μελλοντικές κατασκευές μου!
Επειδή στο blog μου έχει γίνει θεσμός ένας απ΄όλους που θα σχολιάσει από τα μέλη στο blog & από τους φίλους του facebook θα λάβει κατόπιν κληρώσεως ένα δώρο από τις δημιουργίες μου.
The time rolls quickly and it seems like yesterday when I started my blog. Eight years have passed now !!!!!!!!! Then I created this blog with the intention of writing something every day. The goal seemed distant & vague. And yet it was achieved. I never thought it would be that long. My blog has completed eight years of continuous operation without losing a single day justifying its subtitle "One Post Every Day" so that all of you 1346637 rewards me for continuing to reward you. Every day I dedicate a little time to this. So I continue to enrich it, show you my projects, my constructions, and convey to you that I am learning something new. Showing you some representative samples from your previous year, enriched with new experiences, I invite you to visit my blog today and comment on it. I would like you all to become a member of my blog by tapping on the icon & following up. And follow me constantly.
My blog over the past eight years has exceeded one million three hundred thousand hits, and I promise to keep trying to keep up to date with the new techniques and show my future builds!
Because my blog has become an institution that will be commented on by blog members & facebook friend will receive a ballot a gift from my creations.

6 σχόλια:

  1. Πανέμορφα τα έργα σου! Λιγουρεύομαι το σίδερο και τα ηλιοτρόπια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκειά μου και ακούραστη Λίλα, σου εύχομαι πολλά ακόμα χρόνια στην γειτονιά μας!
    Καλή τύχη στους συμμετέχοντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 8 χρόνια λοιπόν κι εσύ Λίλα μου!Πώς περνάμε τ άτιμα,λες κι ήταν χθες,οταν ξεκινήσαμε οι περισσότερες απ όσες συνεχίζουμε!
    Νάσαι γερή και να συνεχίζεις ακάθεκτη.Είσαι η τυπικώτερη όλων και σου αξίζουν συγχαρητήρια γιατί ξέρω τι κόπο θέλει να το συντηρήσεις αυτό το σπιτάκι και μάλιστα σε καθημερινή βάση.
    Πολύχρονη λοιπόν και δημιουργική
    Καλή χρονιά νάχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  4. Κυρια Λιλα, καθε φορα που αντικρυζω τις ομορφες δημιουργιες σας, μου φτιαχνετε την διαθεση αφου μου θυμιζετε οτι υπαρχουν τοσο μικροι, δημιουργικοι τροποι να ομορφυνουμε και να χρωματησουμε την καθημερηνοτητα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Powered By Blogger