Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019

ΤΑ ΕΒΔΟΜΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΟΥ (THE SEVENTH BIRTHDAY OF MY BLOG)

Απίστευτο κι όμως αληθινό! Πριν επτά χρόνια όταν μετά από παρότρυνση της κόρης μου ξεκίνησα το blog μου δεν πίστευα ότι θα είχε τόσο μεγάλη διάρκεια. Το blog μου συμπλήρωσε επτά χρόνια συνεχούς λειτουργίας δίχως να χαθεί ούτε μια μέρα δικαιώνοντας τον υπότιτλο του  "Μια ανάρτηση κάθε μέρα" ώστε να με  επιβραβεύσατε όλοι εσείς   οι 1266190 επισκέψεις που μου δίνουν τη διάθεση να συνεχίσω. Κάθε μέρα αφιερώνω λίγη ώρα γι΄αυτό. Συνεχίζω λοιπόν να το εμπλουτίζω, να σας δείχνω τα έργα μου, τις κατασκευές μου & να σας μεταφέρω ότι καινούργιο μαθαίνω. Δείχνοντας σας μερικά αντιπροσωπευτικά δείγματα από το προηγούμενο έτος σας, εμπλουτισμένο από νέες εμπειρίες, καλώ να επισκεφτείτε σήμερα το blog μου & να το
σχολιάσετε. Θα ήθελα όλοι να γίνετε μέλη του blog μου πατώντας το εικονίδιο γίνε μέλος & μετά παρακολούθηση.Και επίσης να με παρακολουθείτε ανελλιπώς.Από τους επισκέπτες μέλη του  blog μου ένας μετά από κλήρωση & ακόμη ένας από τους φίλους του face book αφού σχολιάσει, θα λάβουν ως δώρο ένα χειροποίητο κόσμημα & ένα μεταμορφωμένο μπουκάλι για διακόσμηση.
Unbelievable yet true! Seven years ago, after my daughter's instigation I started my blog, I did not think it would last so long. My blog completes seven years of continuous work without losing one day by justifying the subtitle of "A post every day" so that you all rewarded the 1266190 visits that give me the will to go on. So I continue to enrich, to show you my works, my constructions & to convey to you that I am new. By showing you some representative samples from your previous year, enriched by new experiences, I invite you to visit my blog today & comment it. I would like everyone to become a member of my blog by clicking on the icon & then follow up. And you can also keep track of me all the time.From my blog visitors, one after a draw and one of his facebook friends after commenting, will receive as a gift a handmade jewelry & a transformed bottle for decoration.






9 σχόλια:

  1. Να τα εκατοστήσει το ιστολόγιο σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι άθλος να κάνεις κάθε μέρα και μία ανάρτηση για επτά ολόκληρα χρόνια. Μπράβο!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και καλά στο μπλογκοσπιτακι σου κσι σε σένα Λίλα μου.
    Συνέχισε να μας προτείνεις όλα αυτά που ξέρεις.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακούραστη, εμπνευστική, δημιουργική, αειθαλής! Εύχομαι να σε χαιρόμαστε για πολλά ακόμα χρόνια. Πολλά φιλιά!!
    Αννίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά Λίλα μου!
    Εύγε σου για την συνέπειά σου!
    Εύχομαι τα χρόνια του να γίνουν, πολλές φορές πολλαπλάσια του εφτά και πάντα να έχεις κάτι όμορφο και ενδιαφέρον να μας δείχνεις!
    Να χαίρεσαι την κόρη σου, γιατί για χάρη της...σε γνωρίσαμε .Να είναι καλά!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ να έχετε!Με υγεία και δημιουργικότητα! ΦΙΛΙΆ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά στο blog σου και Καλή δημιουργική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας & μετά από κλήρωση rand
    om το κόσμημα το κερδίζει η Niatta που θα επικοινωνήσω μαζί της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ πολύ για το πανέμορφο δώρο σου, Λίλα!
    Το παρέλαβα σήμερα και θα χαίρομαι να το φοράω.

    Καλή τύχη σε όλα τα κορίτσια την επόμενη φορά.

    Σας φιλώ και χαίρομαι που είμαι φίλη σας.

    Αννίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Powered By Blogger