Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2024

TΑ ΔΩΔΕΚΑΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ BLOG ΜΟΥ (THE TWELFTH BIRTHDAY OF MY BLOG)


Ποτέ δε φανταζόμουνα πως θα γέραζα μαζί με το Blog μου. Φθάνω αισίως στο δωδέκατο χρόνο της λειτουργίας του. Όλοι εσείς οι 1680679 επισκέψεις που μου δίνουν τη διάθεση να συνεχίσω να σας δείχνω ότι καινούργιο μαθαίνω. "Γηράσκω αεί διδασκόμενος" έλεγε ο αρχαίος σοφός. Και μακάρι να έχω τη δύναμη και τη διαύγεια να σας μεταφέρω ότι μαθαίνω. Και επειδή έχει γίνει παράδοση πιά στα γενέθλια του blog μου να κάνω μια κλήρωση και να επιβραβεύω τα σημερινά σας σχόλια με ένα έργο μου (κατόπιν κληρώσεως βεβαίως).
I never imagined that I would grow old with my blog. I am hopefully reaching the twelfth year of its operation. All of you 1680679 hits that make me want to keep showing you what I'm learning. "I grow old learning," said the ancient sage. And may I have the strength and clarity to convey to you what I am learning. And since it's become a tradition on my blog's birthday to do a raffle and reward your comments today with one of my works (after the lottery of course).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Powered By Blogger