Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2023

ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ (A DECADE OF POSTING RELAXINGLY)

 


Δεν γνωρίζω αν υπάρχει ιωβηλαίο για τα blog. Το δικό μου blog πάντως σήμερα συμπληρώνει μια δεκαετία, ανελλιπούς λειτουργίας! Γερνάω μαζί του, αλλά χωρίς να κάμπτεται η όρεξή μου για κατασκευές και δημιουργία. Το blog μου συμπλήρωσε μια δεκαετία συνεχούς λειτουργίας δίχως να χαθεί ούτε μια μέρα δικαιώνοντας τον υπότιτλο του "Μια ανάρτηση κάθε μέρα" ώστε να με επιβραβεύσατε όλοι εσείς οι 1595277 επισκέψεις που μου δίνουν τη διάθεση να συνεχίσω. Κάθε μέρα αφιερώνω λίγη ώρα γι΄αυτό και οι αναρτήσεις μου έφτασαν αισίως τις 4018! Συνεχίζω λοιπόν να το εμπλουτίζω, να σας δείχνω τα έργα μου, τις κατασκευές μου & να σας μεταφέρω ότι καινούργιο μαθαίνω. Καλώ να επισκεφτείτε σήμερα το blog μου & να το σχολιάσετε. Θα ήθελα όλοι να γίνετε μέλη του blog μου πατώντας το εικονίδιο γίνε μέλος & μετά παρακολούθηση. Και επίσης να με παρακολουθείτε ανελλιπώς. Για τα δέκατα γενέθλια του blog μου, ένας απ΄όλους που θα σχολιάσει από τα μέλη στο blog & από τους φίλους του facebook θα λάβει κατόπιν κληρώσεως ένα δώρο κόσμημα φταιγμένο από μένα.


I don't know if there is a jubilee for blogs. Anyway, today my blog completes a decade of uninterrupted operation! I grow old with him, but without my appetite for construction and creation. My blog has completed a decade of continuous operation without missing a single day living up to its subtitle "A Post Every Day" so all of you 1595277 hits have rewarded me with the motivation to keep going. Every day I spend some time on this and hopefully my posts reached 4018! So I continue to enrich it, show you my projects, my constructions & convey to you what I learn new. I invite you to visit my blog today & comment on it. I would like you all to become a member of my blog by clicking the join icon & then follow. And also keep an eye on me. For the tenth birthday of my blog, one of everyone who will comment from the members on the blog & from the facebook friends will receive after a draw a gift of jewelry made by me.



2 σχόλια:

  1. Να τα εκατοστήσει λοιπόν μαζί σου το μπλόγκ, με τις τόσο ενδιαφέρουσες και καθημερινές αναρτήσεις....κι αλήθεια πολύ έξυπνος τίτλος !!! Καλή συνέχεια !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Powered By Blogger