Τότε σε όλα τα σπίτια υπήρχαν γυάλινα τασάκια στα οποία εικονίζονταν ανάγλυφα διάφορα θέματα: Ζώα, αντίγραφα αρχαίων ανάγλυφων, τα υπερωκεάνια που έπαιρναν τους μετανάστες στην ξενιτιά ακόμη & πολιτικά πρόσωπα!!!!!!
Στο πίσω μέρος τους η εικόνα ήταν εγχάρακτη.
Κατόπιν τα ζωγραφίζαμε με τα πενιχρά μέσα του καιρού εκείνου, νερομπογιές τι άλλο!
Σε μια αποθήκη βρήκα μερικά τέτοια τασάκια & έφτιαξα μερικά τέτοια καδράκια, τα έβαψα με ακρυλικά χρώματα. Κατόπιν πέρασα ένα στρώμα πατίνας για να φαίνεται παλαιωμένο & τέλος ένα στρώμα λούστρου νεφτιού.
Then in all the houses were glass ashtrays where reliefs depict various themes: animals, replicas of ancient reliefs, ocean liners receiving immigrants in foreign lands and even politicians!!
At the back of the picture was engraved.
Our teacher showed us to prepare of plaster solution together & having would anoint the the ashtray in the back with oil to come off the plaster from the mold. When dry the mold we removed the ashtray and left the imprint to make the frame. (On back before hammering the plaster thickens half connector to be used for hanging).
Then the painting with the meager means of that time, watercolors what else!
In a shed I found some such ashtrays & I made some such frames , the I painted with acrylic paints. Then I spent a layer of patina to look aged and finally a layer of lacquer thinner.
Τι ωραίο που μπορούσατε και κάνατε τέτοιες κατασκευές στο σχολείο... Εμείς στο Δημοτικό ούτε ζωγραφική, παρ' όλο που το έλεγε το πρόγραμμα. Αν καμιά φορά τύχαινε, ήταν σαν να κάναμε πάρτυ στην τάξη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην τετάρτη & πέμπτη δημοτικού είχαμε έναν εξαιρετικό δάσκαλο( ο Θεός ας τον αναπαύει) που σ΄ αυτόν οφείλω κυρίως την ενασχόλησή μου με τη ζωγραφική & τα χειροτεχνικά εν γένει. Να φανταστείς ότι μας δίδασκε πως ν' απεικονίζουμε ένα αντικείμενο σύμφωνα με τους νόμους της προοπτικής!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή