Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

ΛΙΚΕΡ ΤΣΑΠΟΥΡΝΟ (LIQUER OF SLOES)

Τώρα που αρχίζει το φθινόπωρο & φτιάχνουμε τα σπιτικά λικέρ εφέτος  σκέφτηκα να κάνω ένα λικέρ αρκετά δημοφιλές στη Αγγλία ακολουθώντας τη συνταγή που περιγράφεται εδώ: http://www.enter2life.gr/wp/14058-liker-tsapourno.html .Έγινε από τους καρπούς ενός θάμνου που φυτρώνει άφθονα γύρω από το εξοχικό μου σπίτι, τα τσάπουρνα. Sloe berry ή Blackthorn είναι η αγγλική ονομασία τους (τον τόπο μου τα λένε κεδρομπόμπολα). Το ποτό είναι στον ήλιο περίπου δεκαπέντε μέρες έχει εκλύσει το χρώμα του αλλά θα τό αφήσω αρκετές μέρες ακόμη. Οι Εγγλέζοι χρησιμοποιούν πάντα τζιν ως αλκοόλ & για εκλύσουν οι καρποί τους χυμούς τους πριν τους κλείσω στο
μπουκάλι τους έβαλα σε μια νάιλον σακούλα  κλεισμένη αεροστεγώς & τους συνέθλιψα με ένα πλάστη.
Now being  the fall and we make homemade liqueur this year I thought I'd make a liqueur quite popular in England following the recipe described here: http://www.enter2life.gr/wp/14058-liker-tsapourno.html   Done by the fruits of a bush that grows abundant aroundof my cottage , of sloes. Blackthorn or Sloe berry is the English name ( In my homeland to say kedrompompolo). The drink is the sun about fifteen days has release the color, but I'll leave it for several days yet. Englishmen always use gin as alcohol & to emit their fruits juices before they close the bottle I put in a nylon bag  iput in a nylon  closed tightly and crushed them with a rolling pin.

3 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον, πρώτη φορά ακούω αυτά τα φρουτάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω κάνει κι εγώ λικέρ από τσάπουρνα και είναι
    πράγματι εξαιρετικό, από τα καλύτερα ..
    Τα κεδρομπούμπουλα όμως είναι τα μικρά στρογγυλά
    του κέδρου και τα ρίχνουν στην παρασκευή του τζίν
    για άρωμα. Εγώ τα μαζεύω και αφού τα ξεράνω να
    στεγνώσουν καλά τα έχω σε βαζάκι και τα βάζω σε
    φαγητά, διότι είναι αντίστοιχα και καλύτερα ίσως
    από το μπαχάρι!! Καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ίσως έχεις δίκιο, εγώ πρώτη φορά το έκανα & μου άρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Powered By Blogger