Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2022

ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ BLOG ΜΟΥ (TEN YEARS OF CONTINUOUS OPERATION OF MY BLOG)

 

Απίστευτο κι όμως αληθινό! Πέρασαν γρήγορα σαν το νερό από την 8-1-2012 που δημιούργησα μετά από παρότρυνση της κόρης μου α Ο καιρός κυλάει γρήγορα & μου φαίνεται σαν χτες όταν ξεκίνησα το blog μου. αυτό το blog με προοπτική να γράφω κάτι κάθε μέρα. Ο στόχος φαινόταν μακρινός & αόριστος. Και όμως επετεύχθη. Ποτέ δεν πίστευα πως θα είχε τόσο μεγάλη διάρκεια. Το blog μου συμπλήρωσε μια δεκαετία συνεχούς λειτουργίας δίχως να χαθεί ούτε μια μέρα δικαιώνοντας τον υπότιτλο του "Μια ανάρτηση κάθε μέρα" ώστε να με επιβραβεύσατε όλοι εσείς 15288 οι επισκέψεις που μου δίνουν τη διάθεση να συνεχίσω. Κάθε μέρα αφιερώνω λίγη ώρα γι΄αυτό και οι αναρτήσεις μου έφτασαν αισίως τις 3653! Όταν έχει περάσει μια ολόκληρη δεκαετία από εκείνη τη μέρα, τα γενέθλια του έχουν γίνει παράδοση!!!!!!!!! Τότε 8-1-2012, δημιούργησα αυτό το blog με προοπτική να γράφω κάτι κάθε μέρα. Ο στόχος φαινόταν μακρινός & αόριστος. Και όμως επετεύχθη. Ποτέ δεν πίστευα πως θα είχε τόσο μεγάλη διάρκεια.

Συνεχίζω λοιπόν να το εμπλουτίζω, να σας δείχνω τα έργα μου, τις κατασκευές μου & να σας μεταφέρω ότι καινούργιο μαθαίνω. Καλώ να επισκεφτείτε σήμερα το blog μου & να το σχολιάσετε. Θα ήθελα όλοι να γίνετε μέλη του blog μου πατώντας το εικονίδιο γίνε μέλος & μετά παρακολούθηση.Και επίσης να με παρακολουθείτε ανελλιπώς. Για τα ένατα γενέθλια του blog μου, ένας απ΄όλους που θα σχολιάσει από τα μέλη στο blog & από τους φίλους του facebook θα λάβει κατόπιν κληρώσεως ως δώρο ένα διακοσμητικό πιάτο τοίχου μαζί με το κρέμασμα του.

Unbelievable but true! They passed like water from 8-1-2012 that I created after the encouragement of my daughter a The weather flows fast & it seems to me like yesterday when I started my blog. this blog with the prospect of writing something every day. The goal seemed distant & vague. And yet it was achieved. I never thought it would last that long. My blog completed a decade of continuous operation without missing a single day, justifying its subtitle "A post every day" so that all of you 15288 rewarded me with the visits that give me the mood to continue. Every day I dedicate a little time for this and my posts happily reached 3653! When a whole decade has passed since that day, his birthday has become a tradition !!!!!!!!! Then 8-1-2012, I created this blog with the prospect of writing something every day. The goal seemed distant & vague. And yet it was achieved. I never thought it would last that long.

So I continue to enrich it, to show you my works, my constructions & to convey to you that I am learning something new. I invite you to visit my blog today & comment on it. I would like you all to become a member of my blog by clicking on the icon to become a member & after following. And also to follow me continuously. For the ninth birthday of my blog, one of everyone who will comment from the members of the blog & from the friends of facebook will receive a decorative wall plate as a gift along with its hanging.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Powered By Blogger