Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

ΓΙΟΡΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ (CELEBRATED MY BIRTHDAY)

Σήμερα γιόρτασα μαζί με τις φίλες μου τα εξηκοστά έκτα γενέθλιά μου. Για την περίσταση αυτή έφτιαξα την την τούρτα γενεθλίων μου ακολουθώντας κατά βάσιν τη συνταγή εδώ: http://www.steliosparliaros.gr/paidika/me-zaxarouxo/tarta-me-zaxarouxo-sokolata/με τη διαφορά μετα την πρώτη στρώση προσέθεσα ψιλοκομμένο αμύγδαλο, στόλισα την τούτρα με ροζέττες από σαντιγύ "πουράκια" & ζαχαρωτά.
Εδώ επίσης είναι η μοναδική φωτογραφία που έχω, από τα γενέθλια των τεσσάρων χρόνων μου Πως περνάει ο καιρός!!!!!!!!!!!!!!!!
Today celebrate with my friends the my birthday. For this occasion I made my birthday cake following basically the recipe here: http://www.steliosparliaros.gr/paidika/me-zaxarouxo/tarta-me-zaxarouxo-sokolata/, except after the first coat I added chopped almonds, trimming the toutra with rosettes of whipped cream "cigarillos" and sweets.
Here also is the only photo I have, the birthday of my four years How time goes on !!!!!!!!!!!!!!!!


2 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα να είναι όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύχρονη, με υγεία και να σε χαίρονται όσοι σ αγαπούν !!!
    Η τούρτα σου δείχνει πανέμορφη και η παλιά φωτογραφία πολύ χαρακτηριστική της εποχής !!!!!
    Να είσαι καλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Powered By Blogger