Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2019

ΜΙΑ ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΗ ΣΑΛΑΤΑ (AN ADVERTISING SALAD)

Τρώγοντας αυτή τη διαιτητική σαλάτα στην αρχή του κυρίου γεύματος, ελαττώνεται η όρεξη σας & δεν τρώτε όλο το γεύμα σας. Τρώγοντας την κάθε μέρα  αδυνατίζετε περίπου μισό κιλό την εβδομάδα!
Σε δόση για ένα άτομο σε ένα μπώλ βάζω μερικά φύλλα ρόκας, λίγο ψιλοκομμένο σχοινόπρασσο. μισό αγγουράκι, ξεφλουδισμένο & κομμένο σε φέτες ,μερικά ντοματίνια ή μια ντομάτα κομμένη σε κομμάτια (όλα από τον κήπο μου.  Όταν τελειώσει η εποχή τους τα αντικαθιστώ με λίγα φύλλα μαρουλιού ή κέιλ. Προσθέτω τέσσερις-πέντε ελιές ( αφού έβγαλα τα κουκούτσια τους), ένα κομμάτι ανθότυρο ή φέτα με λίγα λιπαρά, πασπαλισμένα με ρίγανη & μερικά κρουτόν που έφτιαξα εγώ ψήνοντας μπαγιάτικο ψωμί ολικής άλεσης. Προσέθεσα μόνο ένα κουταλάκι ξύδι ή χυμό λεμονιού & μόνο μισή κουταλιά λάδι & πασπάλισα με ελάχιστο αλάτι.
Μια παλιά δοξασία λέει:
Για να γίνει μια σαλάτα σωστή σαλάτα απαιτούνται τέσσερις άνθρωποι: Ένας χουβαρντάς να ρίξει το λάδι, ένας τσιγκούνης να ρίξει το ξύδι, ένας γνωμικός να ρίξει το αλάτι & ένας παλαβός να την ανακατέψει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eating this diet salad at the start of the main meal reduces your appetite and not eating your whole meal. Eating every day is about half a pound a week!
As a dose for one person in a bowl I put some rocket leaves, a little chopped chives. half cucumber, peeled & sliced, some cherry tomatoes or a sliced ​​tomato (all from my garden. When the season is over I will replace them with a few leaves of lettuce or kale. Add four or five olives (once I have them) , a piece of cream cheese or a slice of low fat, sprinkled with oregano & some croutons that I made with baking whole wheat bread.I added only a teaspoon or lemon juice & only half a tablespoon of oil & sprinkle.
An old belief says:
It takes four people to make a salad properly.A wastefulto  throw the oil, a miser to throw the vinegar, a  prudent to throw the salt and a mad to shuffle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου