Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013

ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΕ ΒΑΛΙΤΣΑΚΙ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ (RENEWAL IN COSMETIC SUITCASE)

Αυτό το βαλιτσάκι που περιείχε αρώματα το βρήκα ξεχασμένο σε μια αποθήκη. Σκέφτηκα να το αξιοποιήσω κρατώντας ανέπαφο το καπάκι του & αφού κάλυψα με ανοιχτόχρωμο ακρυλικό χρώμα το κυρίως σώμα του σκεύους & μετά ακολούθησε decoupage με εικόνα σκισμένη από χαρτομάντιλο. Η εικόνα ήταν αρκετά λεπτομερής & δεν χρειαζόταν άλλη περαιτέρω επεξεργασία . Μόνο πέρασα ένα στρώμα με κόλλα decoupage με glitter.
This suitcase containing perfumes I found forgotten in a warehouse. I thought to use it while keeping intact the cap and after covering with light acrylic paint the body of the pot and then followed with decoupage image of torn tissue. The picture was quite detailed and did not require further processing. I spent only one layer of decoupage glue with glitter. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου