Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2021

ΡΑΨΙΜΟ ΜΑΚΟ ΜΠΛΟΥΖΑΣ (SEWING MAKO T-SHIRT)


 

Έραψα αυτή τη μπλούζα έχοντας ξηλώσει ένα μακό μπλουζοφόρεμα της κόρης μου. 

Μετά το ξήλωμα είχα δύο μεγάλα κομμάτια μακό ύφασμα. Η μπλούζα ράφτηκε ακολουθώντας τις οδηγίες του μοντέλου 112 του τεύχους Ιουλίου 2021 Μέγεθος 40. Μόνο που ελάττωσα το μήκος αφ΄ενός γιατι είμαι κοντή και αφ΄ετέρου δεν είχα ευχέρεια υφάσματος. Το πατρόν συστήνει τα τελειώματα να γλινονται με διπλή βελόνα, εγώ όμως δεν έχω εξοικειωθεί με τη χρήση της γιαυτό χρησιμοποίησα τη βελονιά F της μηχανής μου Slivercrest με το μέγιστο φάρδος βελονιάς και επιλογή βελονιάς μήκους S1. Το αποτέλεσμα είναι η εικονιζόμενη ελαστική βελονιά που χρησιμοποιείται σε φανέλες

 Το περιοδικό συστήνει να φορεθεί η μπλούζα με τρεις διαφορετικούς τρόπους.


I sewed this blouse having taken off my daughter's macaw blouse.

After the demolition I had two large pieces of macaw cloth. The blouse was sewn following the instructions of model 112 of the July issue 2021 Size 40. Only shorten the length firstly because I'm short and the other did not have discretion fabric. The pattern recommends that the ends be glued with a double needle, but I am not familiar with its use, so I used the stitch F of my Slivercrest machine with the maximum stitch width and choice of stitch length S1. The result is the illustrated elastic stitch used on jerseys. 

The magazine recommends wearing the blouse in three different ways.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Powered By Blogger