Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

ΑΠΟΚΡΗΕΣ ΠΡΙΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ (CARNIVAL ΜΑΝΥ YEARS AGO)

Σήμερα τελευταία Κυριακή της Αποκρηάς έρχονται στη σκέψη μου οι Απόκρηες των παιδικών μου χρόνων όταν τα γλέντια ήταν πιο γνήσια που οι μητέρες μας για τη γιορτή του δημοτικού σχολείου μας στόλιζαν με αυτοσχέδιες στολές από τα ρούχα που υπήρχαν στο σπίτι  ή τις έραβαν μόνες τος όπως η αντίστοιχη δική μου από τη γιορτή της δευτέρας τάξης εδώ & πάνω από πενήντα χρόνια. (Είναι μια βαυαρέζικη στολή με πρότυπο μια κούκλα από τη Γερμανία που μου είχαν χαρίσει !!!!). Είμαι εκείνη με το σταυρό!
Αργότερα μια εικόνα από τις Αποκριές του '88 με την οικογένειά μου, με τη μικρή μου κορούλα ντυμένη ζάρι με στολή που την εμπνεύστηκα & την έραψα εγώ. Τρία χρόνια μετά συμμετέχει ενεργά & η ίδια με την τεράστια τρουμπέττα της.

Today last Sunday of carnival come to my mind are Carnivales of my childhood when the celebrations were more genuine in our mothers for the celebration of our elementary school decorated with makeshift costumes from clothes that were in the house alone or sewed like  mine the feast of the second class here & over fifty years. (It is a standard Bavarian outfit with a doll from Germany that I had spare!!). I'm the one with the cross! 
Later a picture from Halloween of '88 with my family, with my little daughter die dressed in uniform of dice who inspired me & I sewed on. Three years after actively participating & the same as the huge troumpetta.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Powered By Blogger