Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018

ΠΕΛΤΕΣ ΚΥΔΩΝΙΟΥ (ZELLE OF QUINCE)

Ο πελτές κυδωνιού, γίνετε επίσης  αφού κάνουμε το κυδώνι γλυκό του κουταλιού, με τις φλούδες και τα κουκούτσια, αν έχουμε πολλά κυδώνια, βάζουμε και ολόκληρα, εγώ βάζω και κανένα μήλο, διότι και το μήλο έχει πολύ πηκτίνη. Ο τρόπος παρασκευής του επεξηγείται ακριβώς εδώ: https://trikalaview.gr/glyko-koutaliou-kydoni-pelte/Με τα υπόλοιπα, αν έχουμε βάλει και κυδώνια φτιάχνουμε ωραιότατο κυδωνόπαστο (παστοκύδωνο το έλεγε η μητέρα μου).Είναι μια παραδοσιακή συσκευή της περιοχής μου, είναι στη μνήμη μου από τα παιδικά μου χρόνια που η μητέρα μου τον παρασκεύαζε σε μεγάλες ποσότητες& κυρίως σε ρηχά μπωλ & διατηρούνταν εκτός ψυγείου για αρκετούς μήνες. Τον πελτέ αυτόν τον πήγαιναν συχνά σε αρρώστους, γιατί ήταν ξινούτσικο. Επίσης θυμάμαι μια κουταλιά απ΄αυτό κερνούσε η πεθερά τη νύφη όταν έμπαινε στο σπίτι μετά το γάμο στα παλιά χρόνια!!!!!!!!!!!!!!!!!!
This jele of quince are also made after we make the quince sweet of the spoon, with the peels and pips, if we have a lot of quinces, we put whole, I put no apples, because the apple also has a lot of pectin. The way of making it is explained here:
https://trikalaview.gr/glyko-koutaliou-kydoni-pelte/. With the rest, if we have made quinces, we make a beautiful cuboid (my mother was saying). It is a traditional device of my region, it is in my memory since my childhood that my mother made it in large quantities and mostly in shallow were kept out of the refrigerator for several months. His clients often went to sick people, because he was snooping. I also remember a spoonful of the bridegroom's mother-in-law when she came home after the wedding in the old days !!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Powered By Blogger