Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017

ΚΥΔΩΝΟΠΑΣΤΟ (QUINCE PASTE)

Μετά από πολλά χρόνια έφτιαξα ένα παραδοσιακό γλύκισμα που να μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια. Το κυδωνόπαστο ή "παστοκύδωνο" όπως το έλεγε η μητέρα μου. Στο video αυτό εξηγείται λεπτομερώς η κατασκευή του: https://www.youtube.com/watch?v=2KNiTfID7pI.  Μετά το στεγνωμα το έκοψα σε μακρόστενα κομμάτια . Για να κοπούν ομοιόμορφα χρησιμοποίησα το εργαλείο που χρησιμοποιούσε η μητέρα μου για να κόβει τα μπισκότα σαμπλέ. Τα μισά τα τύλιξα με σουσάμι όπως προστάζει η συνταγή & τα υπόλοιπα με χοντρή ζάχαρη όπως τα έφτιαχνε η μητέρα μου.
After many years I made a traditional candy that reminds me of my childhood. The quince paste or "quince" like saying my mother. This video explains its construction in detail: https://www.youtube.com/watch?v=2KNiTfID7pI After drying I cut into sticks. To cut uniformly used the tool used by my mother to cut the Sablon cookies. I half wrapped them with sesame as the recipe order and the rest with raw sugar as my mother made them.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Powered By Blogger