Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΑΛΑΙΩΣΗΣ ΜΕ ΚΕΡΙ (AGING WITH WAX TECHNIQU)



       


  • Στο ξύλινο κουτί πρώτα κάλυψα με χαρτοταινία τα μέρη που θέλουν να μείνουν ανέπαφα.
  • Μετά διάλεξα εικόνες από χαρτοπετσέτα τα λουλούδια που θα διακοσμούσαν τα αντικείμενα για να συμφωνούν μετο φόντο.
  • Ακολούθησε το σκούρο χρώμα βάσης με spray ή σφουγγαροπίνελο.
  • Ύστερα έλιωσα κερί μέλισσας &
  •  το φορμάρισα σε καλούπι σχήματος φλιτζανιού για να μπορώ να το κρατώ με το χέρι & μετά το στέγνωμα του ακρυλικού πέρασα ένα στρώμα κεριού.
  • Κατόπιν με σφουγγαροπίνελο πέρασα ένα ανοιχτόχρωμο στρώμα ακρυλικού χρώματος που να ταιριάζει με το φόντο της χαρτοπετσέτας.
  • Αφού στέγνωσε το δεύτερο χρώμα έτριψα όλη την επιφάνεια με γυαλόχαρτο ώστε να δημιουργηθούν οι ρωγμές & να φαίνεται το χρώμα βάσης.
  • Έκοψα τα μοτίφ χαρτοπετσέτας με σκίσιμο & τα επικόλλησα (πρώτα με πινέλο σε σχήμα βεντάλιας με λίγο νερό για να μην  δημιουργούνται ζάρες) & μετά με κόλλα decoupage.
  • Έβγαλα τη χαρτοταινία.
  • Δεν έκανα καμιά άλλη επεξεργασία για να φανεί ως παλιά φθαρμένη επιφάνεια. 
  • Τέλος δύο ή τρία στρώματα ματ spray που γίνεται το καθένα αφού στεγνώσει το προηγούμενο.

These two ornaments, one can of biscuits and the other by a wooden litlle box I found thatI made the thrown as follows:


  • At first I covered wooden box with masking tape parties want to stay intact.
  • After I chose pictures from napkin flowers that will decorate the objects to conform shares background.
  • Then came the dark base color with a spray or sponge brush  .
  • After melted beeswax & styling mold cup shape so I can keep it by hand and after the drying of acrylic I had a coat of wax.
  • Then she spent a  light layer of acrylic paint  with sponge brush  to match the background of the napkin.
  • Once dry the second color over the surface rubbed with sandpaper to create the cracks and to show the base color.
  • I cut the motif napkin with tear & paste (first brush with fan-shaped with a little water to avoid creases) and then with glue decoupage.
  • I removed the masking tape.
  • I did not make any further working to make it look as old worn surface.
  • Finally two or three layers of mat spray is dry after each last.

2 σχόλια: