Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

TABLEAU ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ


  • Σ' ένα κομμάτι ξύλο παλιό που βρήκα διαστ. 1χ 0,5m & πάχους 3cm δημιούργησα ένα tableau για τη διακόσμηση του ΚΑΠΗ μας.
  • Πρώτα ψεκάρησα με  spray καφέ το ξύλο& μετά ελαφρά με spray άσπρο.
  • Ύστερα τύπωσα σε χαρτί εικόνες από πίνακες με θέμα τα Τρίκαλα καθώς & το μπουζούκι (που παραπέμπει σε Τρικαλινούς δημιουργούς  λαϊκών τραγουδιών)& ψαλίδισα τα περιθώριά τους.
  • Τύπωσα δύο παρτιτούρες τραγουδιών του Τσιτσάνη αφού προηγουμένως με κατάλληλο φωτογραφικό πρόγραμμα δημιούργησα το δίπλωμα της παρτιτούρας.
  • Με πυρογράφο έκαψα τα περιθώρια της παρτιτούρας(γίνεται & με τσιγάρο).
  • Με κόλλα decoupage κόλλησα τα χαρτιά στο σανίδι.
  • Με στένσιλ γραμμάτων & χρυσό contour  έγραψα τη λέξη  ΤΡΙΚΑΛΑ.
  •  Τέλος ένα ψεκάρισμα με spray διάφανου λούστρου για αντοχή.

6 σχόλια:

  1. Γειά σου Λίλα μερακλού! Ωραίο το έκαμες! Αλλά μια νέα σαν εσένα τι πάει και κάνει στα ΚΑΠΗ? Κοινωνική εργασία να φανταστώ! Χαιρέτα μου τα Τρίκαλα! Αχ τι καλά, αχ τι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο ΚΑΠΗ είμαι κανονικό μέλος αλλά εδώ & τρία χρόνια προσπαθώ να μεταφέρω τις γνώσεις μου με δωρεάν μαθήματα σε άλλα μέλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αααααα!!! να φαντασατώ συνεδελφισα στο ΚΑΠΗ...χα..χα.. καλως σε βρήκα...αλλα ολα αυτά που κανεις εσύ εγώ ειμαι σκραπα...ειδα και προηγουμενες αναρτήσεις σου... και κανεις πολύ ωραια πραγματα..εγώ ειμαι του πλεξιματος ..του γραψίματος και τωρα τελευταία της ζωγραφικής...τι άλλο θα μάθουμε πιά.... καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΑ ΛΙΛΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΙΣΑΙΑ ΑΤΕΡΙ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΔΕΣ ΕΔΩ ΠΩΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ , ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΠΑΣΤΙΚΟ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ!!!!!!!
    http://mikrikouzina.blogspot.com/2012/03/blog-post_09.html?showComment=1331324019517#c272471235751793603

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λίλα μου, καλώς σε βρήκα ! Μόλις έγινα το 90ό σου μέλος !!! Τόσον καιρό δεν είχε τύχει να σε 'δώ'. Σε γνώρισα μέσα από τις φωτογραφίες της καταπληκτικής συνάντησης που είχατε προ ημερών. ΄Ηδη ανέτρεξα σε αρκετές προηγούμενες αναρτήσεις σου και θα συνεχίσω μόλις μπορέσω. Οι δημιουργίες σου είναι πολύ όμορφες !!! Θα χαρώ πολύ εάν γίνεις και σύ μέλος του δικού μου blog κι ελπίζω να τα λέμε συχνά !!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Powered By Blogger